回復 30# hkarmy01

何解唔買條天地柱向高空發展?

TOP

回復  hkarmy01

何解唔買條天地柱向高空發展?
vassilihk 發表於 2012-4-10 11:30


原因頂樓已說明

TOP

你有冇試過架??我以前用過係冇咁既感覺
angel0218 發表於 2012-4-8 22:30


無.
因為一睇就知道條頭柱斜度唔岩, 根本唔會買黎試

this is 29cm


this is 37cm


唔知你地感唔感受到我講個種斜度上既分別
然則唔信我既
可以拎張相比較下 JP8 同 SP8/MP8 頭碗上蓋斜度
或者去單車舖直接拎兩支黎睇下

TOP

回復 33# eneloop

如果係咁就之係要落條小徑車的fork

學KHS 咁無得摺頭柱

TOP

無.
因為一睇就知道條頭柱斜度唔岩, 根本唔會買黎試

this is 29cm


this is 37cm


唔知你地感唔感受到 ...
eneloop 發表於 2012-4-10 13:52


試過先講啦,我自己親身體驗過

TOP

本帖最後由 hkarmy01 於 2012-4-10 20:52 編輯
回復  eneloop

如果係咁就之係要落條小徑車的fork

學KHS 咁無得摺頭柱
vassilihk 發表於 2012-4-10 17:17



    直頭換小輪徑車架啦...唔單止 Bike fitting...
仲有車架重心問題...
踩左 Rb setting 既摺車後發現..
由於摺車支頭柱同坐通伸得好高...車架低...重心會較高..高速下容易搖擺不定..
換番隻雙管小輪徑車架會好好多...費事煩甘多野了

TOP

直頭換小輪徑車架啦...唔單止 Bike fitting...
仲有車架重心問題...
踩左 Rb setting 既摺車後發現. ...
hkarmy01 發表於 2012-4-10 20:51


我直頭踩大車了,同細轆兩個世界

TOP

其實 ching 既然都唔理 size,點解唔直接玩大車?
其實小弟係想知下小輪徑有咩魅力

TOP

回復  hkarmy01


    好的明白
而加新出的rx-5原裝全部都變晒 v殺嚕 我都唔知點解…
殺後 ...
bencpu 發表於 2012-3-30 00:43

係咩?我13年出既都係c夾喎

TOP

係咩?我13年出既都係c夾喎
ryuichi 發表於 2013-5-12 21:24



    ching, i'm wrong ar, its in fact C-brake, not V-brake

TOP