哩啲係基本功能喳
tunster 發表於 2018-12-6 10:45


咁,有冇d 功能真係為管理 1,000部以上電腦, 仲要係同時用個server而整 ?

TOP

咁,有冇d 功能真係為管理 1,000部以上電腦, 仲要係同時用個server而整 ?
wkleung 發表於 2018-12-6 15:37


你諗得出都得, 基本上有 VBS, Powershell, Software Deployment 同一堆 GPO, 我諗唔倒有咩唔得

TOP

唔好呢度問,去公司問,同埋講到用到如第時用落不似預期要小心老細詐型,一般黎講打工仔唔會咁樣絕自己後路

TOP

DC 係冇用, 係ADDS先有用

TOP

以前未有 NAS 或者未興起 ,
好多細公司會 DC 做埋 FILESERVER ,
PROFILE + SHARE DRIVER + DC 一部機做晒.
而家有埋VM 又NAS , 個DC 用VM 起簡單得多, 出事按個制還原上個鏡像.
簡單好用.

好奇想知有冇人屋企自己都會玩 DC

TOP

銀行atm之所以用windows 係唔係背後有個domain?

以前未有 NAS 或者未興起 ,
好多細公司會 DC 做埋 FILESERVER ,
PROFILE + SHARE DRIVER + DC 一部機做晒 ...
freefdhk 發表於 2018-12-10 20:48


屋企做咩 ? 唔俾個仔轉wallpaper ?

TOP

屋企要黎防止Windows 10亂咁自動update !


屋企做咩 ? 唔俾個仔轉wallpaper ? ...
wkleung 發表於 2018-12-11 20:34 [/quote]

TOP

上年係屋企起左3 部....

回覆 24# 普羅

TOP

正當唔係 "降職""炒魷", 再"升職"嗎? 升級可以嗎?!

回覆 14# 觀星是答案

TOP