要慳電 相信係一部 Mac mini 比一部 2 bay synology NAS 更慳電 遠遠 powerful
mad scientist 發表於 2013-5-27 17:31



    我相信兩者既官方數字多d
Mac mini : 85W
Synology DS213j : 20W

http://support.apple.com/kb/ht3468
http://www.synology.com/products ... ;lang=cht#p_submenu

TOP

我相信兩者既官方數字多d
Mac mini : 85W
Synology DS213j : 20W
yik05888 發表於 2013-5-27 18:03


mac mini 85W 係 full load max., 用黎做 Synology DS213j 啲野 跟本就輕輕鬆鬆 easy job, 點會成日用到85W 先得假

213j 就真係做小小野 都氣都咳, 唔 full load 就有鬼

average mac mini server 係用好小電

TOP

我都知係個火數會大~
以只係期望個IDLE 個數會可以靚仔D~
打機個數當然可以大D 啦~ ...
SIFAI 發表於 2013-5-27 13:51


其實只要唔係太大食, 唔熱唔嘈, 差幾廿w都ok啦.

TOP

但我想行raid........尋日先有隻兩tb 死死地了..........
SIFAI 發表於 2013-5-27 17:26



    兩頭唔到岸, 你有要求打機既話咁不如分開啦, 一次過唔可以滿足兩個願望 . file server/BT 用返NAS, 點都係比PC細食好多. 始終NAS 做唔到打機, 你可以先砌咗部AMD, 唔得先再後加NAS囉.

TOP

你指佢嗎
Green 圈 果部

其實用電都唔小的
shal 發表於 2013-5-27 17:39


我用緊最新嗰一代, 都幾鬼熱

TOP

我用緊最新嗰一代, 都幾鬼熱
kean23 發表於 2013-5-27 20:10



    係爆熱~
所以我都係頂一日半日

TOP

咁我想問下咁多位大大~~
係咪我之前個兩條link 話廿幾w 都係假架......?

TOP

回復 47# SIFAI


    大大買返黎親身測試啦

TOP

本帖最後由 lschun 於 2013-5-28 12:28 編輯

買隻單頭nas如wd, +隻HTPC如zotac zbox有display card個種用ssd行

PS.我現時係咁,nas長開BT儲戲(識休眠好慳電),打機(PES2013)及睇片點燈(DTSHD)先開zbox

TOP

Support!!

TOP