yikale 當前離線
好玩就玩唔好等到無得玩 ^^ ... ...
中級會員
TOP
madebyp90 當前離線
進階會員
RMB1300真係好抵, 幾年前連2 bay既都買唔到, 但464C會唔會好慢? 我其實傾向玩N100連4 bay多D, 有冇咩資源可 ... soccerism 發表於 2025-4-27 13:05
higundamhws 當前離線
9658@transperth 當前離線
mxmxm 當前離線
回覆 madebyp90 搵隻似樣嘅flex牛先貴 小眾嘢香港二手又難搵 之前淘咗隻正版350W嘅Delta先四舊幾 ... 9658@transperth 發表於 2025-4-29 22:28
回覆 madebyp90 mod過嘅我覺得都係鬼嘢 好似FSP早4-5年前有出過 9658@transperth 發表於 2025-4-29 23:39
jacktsui 當前離線
orz