ching 有咩webcam 岩用?
3av202 發表於 2013-4-11 17:35



    我用logitech C525

TOP

另外一問, 有冇人放張filter係個4bay前面, 隔開d 塵, 可唔可以介紹下?
3av202 發表於 2013-4-11 17:38



    3m 冷氣隔塵網

TOP

仲有一個問題, 我係HP個website 度download左隻esxi iso, 請問點樣burn落隻手指度, install落隻250gb HDD? 用unetbootin得唔得?

TOP

3m 冷氣隔塵網
kellykk 發表於 2013-4-11 17:47

邊度有得買?

TOP

邊度有得買?
3av202 發表於 2013-4-11 17:55



    實惠有,日本城都應該有

TOP

貴左少少tin ...~~~
但好想等佢N54L .. 如果一樣價仲正~~
556556bt 發表於 2013-4-11 17:46

N54L 3千幾woo, 外形冇分別, 只係粒U快DD, 我個人認為N40L 夠玩啦

TOP

N54L 3千幾woo, 外形冇分別, 只係粒U快DD, 我個人認為N40L 夠玩啦
3av202 發表於 2013-4-11 17:57



    原來有價啦? .... 貴多成千, 不如買2 部N40L .. ~~

TOP

實惠有,日本城都應該有
kellykk 發表於 2013-4-11 17:56


係唔係買左之後自已剪岩個size?

TOP

原來有價啦? .... 貴多成千, 不如買2 部N40L .. ~~
556556bt 發表於 2013-4-11 17:58

第個post話GBP 26x, 上網睇HKD$2800

TOP

第個post話GBP 26x, 上網睇HKD$2800
3av202 發表於 2013-4-11 18:02



    睇黎有排都落唔到呢D 價, N40L 出果時都係二千頭~~

TOP