kellykk 當前離線
進階會員
ching 有咩webcam 岩用? 3av202 發表於 2013-4-11 17:35
TOP
另外一問, 有冇人放張filter係個4bay前面, 隔開d 塵, 可唔可以介紹下? 3av202 發表於 2013-4-11 17:38
3av202 當前離線
中級會員
3m 冷氣隔塵網 kellykk 發表於 2013-4-11 17:47
邊度有得買? 3av202 發表於 2013-4-11 17:55
貴左少少tin ...~~~ 但好想等佢N54L .. 如果一樣價仲正~~ 556556bt 發表於 2013-4-11 17:46
556556bt 當前離線
特級會員
N54L 3千幾woo, 外形冇分別, 只係粒U快DD, 我個人認為N40L 夠玩啦 3av202 發表於 2013-4-11 17:57
實惠有,日本城都應該有 kellykk 發表於 2013-4-11 17:56
原來有價啦? .... 貴多成千, 不如買2 部N40L .. ~~ 556556bt 發表於 2013-4-11 17:58
第個post話GBP 26x, 上網睇HKD$2800 3av202 發表於 2013-4-11 18:02