仲徘徊買918+ 或 920+之間。咁買918+ 好似平D好D!
唔係就買Q牌
chunhoo 發表於 2020-8-14 14:39


Q牌個os好似話難用
所以一開始已不考慮

TOP

回覆 321# lonesheep


    係,我用過,可能我屎,的確係唔好用。

TOP


風扇較到高速一陣都照關機

TOP

本帖最後由 gum 於 2020-8-14 15:15 編輯
用920+
掉左堆相同片落photo station
去到轉檔時候,轉相都叫ok,
輪到片,隔1個鐘就過熱關機 ...
lonesheep 發表於 2020-8-13 23:53



  我掉咗3萬幾個file入 photo station, 一樣係920+, 冇問題. 不過我有兩條ssd 做cache, 唔知有冇影響

TOP

Q牌個os好似話難用
所以一開始已不考慮
lonesheep 發表於 2020-8-14 14:45

回覆  lonesheep
    係,我用過,可能我屎,的確係唔好用。
TimCook 發表於 2020-8-14 15:07


Yes, same thought !

TOP

我掉咗3萬幾個file入 photo station, 一樣係920+, 冇問題. 不過我有兩條ssd 做cache, 唔知有冇影響 ...
gum 發表於 2020-8-14 15:13


唔係買左機王呀。。。佢話過左90度

TOP

我部 920 入左數萬張相同大量影片,BT 同錄影

HDD 温度都係四十度左右,後來加左SSD温度都一樣,好穩定

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

唔係買左機王呀。。。佢話過左90度
lonesheep 發表於 2020-8-14 16:09



    90C 有啲唔正常. 平時你啲hard disk / ssd 幾多度?
同一條SSD,  之前放入PC case 仲有heatsink ,  920+ 冇用heatsink 既溫度仲低過PC case入面, 有啲意外.

TOP

本帖最後由 lonesheep 於 2020-8-14 19:41 編輯
90C 有啲唔正常. 平時你啲hard disk / ssd 幾多度?
同一條SSD,  之前放入PC case 仲有heatsink ,   ...
gum 發表於 2020-8-14 18:49


按照ching你逐樣咁睇返
個系統接近90度
兩隻硬碟35度
Cpu長期9十幾%。。。

TOP

可能中左bug,轉到67%就上唔到
而家暫停左,個系統保持60度附近。。。

TOP