TOP

愚蠢問題
其實樓主
1. 街外(外網)入唔入到隻NAS (DSM...etc)
2. Router 設左port forward 比街外入NAS未 ...
kkmini12 發表於 2022-11-29 17:30



    出唔到照理都入唔到呱,不過我似乎無咩嘢要由外面入去,所以唔肯定,
我以前部router無SET過port forward, 而家都無SET。可以話從來無理過呢樣嘢。
就係自從換咗網絡商同時換埋新router就有問題。

TOP

愚蠢問題
其實樓主
1. 街外(外網)入唔入到隻NAS (DSM...etc)
2. Router 設左port forward 比街外入NAS未 ...
kkmini12 發表於 2022-11-29 17:30



    好的,唔該。

TOP

你第一版唔洗set~

反而要係network卡到set
OLD-XEON 發表於 2022-11-29 15:09



    好,我再睇下。唔該。

TOP

出唔到照理都入唔到呱,不過我似乎無咩嘢要由外面入去,所以唔肯定,
我以前部router無SET過port fo ...
finfin 發表於 2022-11-29 21:44



咁會唔會新Router IP (gateway), 派IP 唔同以前,
但NAS 冇更新 IP, gateway之類, 所以出唔到街, 上唔到

去睇下DSM控制台區域網絡入面  
係唔係選"自動取得網絡設定",

TOP

出唔到照理都入唔到呱,不過我似乎無咩嘢要由外面入去,所以唔肯定,
我以前部router無SET過port fo ...
finfin 發表於 2022-11-29 21:44

出唔到都可以入到呀
只要對方有你 ip ,而你 router 有 set 正確 port forward 的話

TOP

咁會唔會新Router IP (gateway), 派IP 唔同以前,
但NAS 冇更新 IP, gateway之類, 所以出唔到街, 上唔到 ...
kkmini12 發表於 2022-11-29 22:34



    應該認到新IP喎,
我都係用新IP先可以在網頁登入去DSM咋。

我而家係SET咗manually configure DNS server
用緊8.8.8.8 同8.8.4.4係代理叫我SET的。

TOP

出唔到都可以入到呀
只要對方有你 ip ,而你 router 有 set 正確 port forward 的話 ...
觀星是答案 發表於 2022-11-29 22:38



    即係平時我自己在瀏覧器登入用的那個IP?

TOP

睇得有d 1999
唔知我理解錯定咩
點解有外網入DSM既需求?
咁做唔係好危險架咩?
以我理解唔係應該DSM留係內網
要出街既野另外set user AC同port出街先安全咩

TOP

本帖最後由 GabrielCHOI 於 2022-11-30 02:34 編輯

我之前都理解錯。佢所講的"出街"係想個NAS好可普通咁上網,佢依家係插左線都只有內聯網的功能,所以更新都更新唔到,普通上網都上唔到。
所以我覺得係佢ROUTER有野SET錯

不如直接reset 個 router,DSM 網絡戈邊D設定用番自動 同埋閂左個防火牆一炮過試試先

TOP