可惜還是不行 .....

TOP

睇嚟試用緊5.0的user都唔係太多

TOP

DS112 + MagicPro HDTV (第一代手指)  okay!

但我想問用vlc 睇時, 點樣show字幕? 就算用video station都一時有字幕一時冇

謝謝

TOP

213J + CONTEX USB + DSM 4.3
屋企大廈天線
收齊台,睇到錄到無問題

手機 iphone 5 都無事,有畫有聲。

係 Sony TV 播返錄影 Media Station uPnp 無問題。

如果用手機電腦頭一陣會爆格,
電視由頭到尾都唔會爆。

Thanks All CHING !!! 好介紹。

TOP

213J + CONTEX USB + DSM 4.3
屋企大廈天線
收齊台,睇到錄到無問題

手機 iphone 5 都無事,有畫有聲。

係 Sony TV 播返錄影 Media Station uPnp 無問題。

如果用手機電腦頭一陣會爆格,
電視由頭到尾都唔會爆。

Thanks All CHING !!! 好介紹。

PS : 搵台真係好慢,成粒鐘。

TOP

串流電視可唔可以同時俾幾個 user?  另外如果錄影緊 HDTVB 又可唔可以串流睇其他台?

TOP

有冇方法可以epg轉中文?

TOP

有冇方法可以epg轉中文?
wing_429 發表於 2014-2-27 10:13


wait for synology update la
the current software do not have char set for HK and CN

TOP

212J + CONTEX USB + DSM 4.3-3827

Can't scan any channel ....

TOP

213J + CONTEX USB + DSM 4.3
屋企大廈天線
收齊台,睇到錄到無問題

手機 iphone 5 都無事,有畫有聲。

...
winglun 發表於 2014-2-24 22:54


Android and IPhone 用乜SW 睇好?

TOP