gum 當前離線
進階會員
So good ! What's the model? pc1668 發表於 2020-7-16 21:54
TOP
stevenyu2000 當前離線
中級會員
kelkmk 當前離線
Jokerkiller 當前離線
寫明呢個model係可以畀920+用 公司啲原廠電腦買ram都係呢度搵 kelkmk 發表於 2020-7-16 23:20
我唔行VM.,..加RAM係咪都無咩用咁? Jokerkiller 發表於 2020-7-16 23:29
沙盒A 當前離線
佢只list 4GB, 但其實8GB 都用到. gum 發表於 2020-7-17 03:08
ching知唔知腦場邊間鋪有得買? 沙盒A 發表於 2020-7-17 02:04