iori_hk 當前離線
中級會員
本身用緊DS 918+,平時BT都係用HDD來BT,最近見M2 SSD平左好多,想問如果用外置盒+M2 SSD會唔會好D呢?? 之 ... shing0719 發表於 2024-5-23 10:08
TOP
Kin_2012 當前離線
進階會員
SSD BT不是仲快死嗎? tongziv 發表於 2024-5-23 11:10
antonyhk 當前在線
YO 當前離線
YO先生
blkbd5 當前離線
mxmxm 當前離線
astrid1211 當前離線
BT ,我用隻 2.5寸 USB碟,B 完先抄返去 NAS HDD, Temp Files 都系設定在隻 2.5寸 USB碟,好多年都咁用, ... blkbd5 發表於 2024-5-23 18:54
niceiceman 當前離線
shing0719 當前離線