1) 睇自己需要set, 反正有電源排程, 我就set一至五日間會關, 六日全開
2) RAID 係為左High availability, 行raid 1 當其中一集HDD 玩完, 部NAS 仍可運作, 但行單碟又玩完的話, NAS 要換碟再setup 過, restore 返d data. 唔用bay2 為何又買2個bay?
3) 備份原則上係睇你幾耐有新files, 當你每周都有相放上NAS但一個月先backup 一次, 如碟壞左咁隨時會冇左幾周的相.
1) 宜家長開DS220+的話, 只係可以隨時搵相方便, 但事實我又唔係成日搵相睇, 又基本冇乜其它FILES要存取... 咁以我個CASE, 如果星期六, 日先長開, 平時一至五超少用係咪關左佢好呢?(我知呢佪長開定係定時關呢個問題已經好多人問過...)
2) 買唔買多個HDD插埋BAY2做RAID1, 係咪會更安全呢? 定係等內置呢個有少少問題時, 先買多隻插入BAY2備份過去再重新呢?
3) 因為NAS都少開, 2..5"備份更加唔使日日做, 自已記得一個月插去USB再開HYPER BACKUP做次係咪都足夠呢? |