esxi 裝windows 我覺得好慢

TOP

$1840
3av202 發表於 2013-4-11 15:48



    邊度入手呢?!

TOP

邊度入手呢?!
556556bt 發表於 2013-4-11 16:44


3x internet

TOP

佢粒U裝ESX會唔會好慢呀?

TOP

係咪早前做1720 果間?

TOP

3x internet
odiepooky 發表於 2013-4-11 16:50



    係咪早前做1720 果間?

TOP

咁最少都要4G
kellykk 發表於 2013-4-11 15:58


點解呢? 人地賣果D機都冇2GB RAM 係入面woo

TOP

esxi 裝windows 我覺得好慢
jason930 發表於 2013-4-11 16:21

點解呢? 同平時普通安windows有咩分別?

TOP

邊度入手呢?!
556556bt 發表於 2013-4-11 16:44

C3 internet, 上網搵下佢facebook, like左佢就$1840

TOP

佢粒U裝ESX會唔會好慢呀?
garylor 發表於 2013-4-11 17:00

咁應該安咩好? esx唔係用黎做server 行vm架咩?

TOP