回覆 978# calvinchi
ir細64粉穿ipo但都俾人清哂
反而尋日重上既大粉16而家都仲有得ir

TOP

回覆  calvinchi
ir細64粉穿ipo但都俾人清哂
反而尋日重上既大粉16而家都仲有得ir ...
danny9428 發表於 2015-10-10 09:37


個走勢睇唔明
16反而有得升呢點奇奇怪界
師兄你估細粉64有無機會升到ipo多幾草呢?

TOP

個走勢睇唔明
16反而有得升呢點奇奇怪界
師兄你估細粉64有無機會升到ipo多幾草呢? ...
calvinchi 發表於 2015-10-10 10:25



    每年炒到尾,16永遠最好炒

TOP

回覆 982# calvinchi
如果升得上都應該好快又會跌返落去
話哂大陸始終只需3~5日付運

TOP

今日大粉64咩價?

TOP

唔該有冇細粉 64 價?

TOP

今日大粉64咩價?
幻影 發表於 2015-10-10 13:12

百老x街邊,剛7650

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

咁宜家大粉16咩價呢?
唔該!

TOP

大粉16升係因為....
16改裝128??

TOP

TOP