se126 當前離線
進階會員
TOP
bbwarrior 當前離線
初級會員
細粉16全日IR有貨 係唔係可以walk-in唔使IR se126 發表於 2015-10-5 09:36
買黎蝕水要黎做咩?? bbwarrior 發表於 2015-10-5 09:41
edward1906 當前離線
danny9428 當前離線
CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT
du0449 當前離線
中級會員
乜香港只有炒家冇人買來用 用家可以walk-in就費事IR啦 se126 發表於 2015-10-5 09:50
iamgozilla 當前離線
d用家比蘋果自己整死晒,我有四代以上買唔到所以無用了,最後上代仲要比數碼通呃左500,真係心灰由 ... du0449 發表於 2015-10-5 12:57
部份同意, 不過6s呢水係蘋果整死D炒家, 真正用家可以好快有得正常價買到, 你又唔使咁灰嘅 ... iamgozilla 發表於 2015-10-5 13:09
caferomeo 當前離線
sony_vaio 當前離線