細粉16全日IR有貨
係唔係可以walk-in唔使IR

TOP

細粉16全日IR有貨
係唔係可以walk-in唔使IR
se126 發表於 2015-10-5 09:36


買黎蝕水要黎做咩??

TOP

買黎蝕水要黎做咩??
bbwarrior 發表於 2015-10-5 09:41


乜香港只有炒家冇人買來用
用家可以walk-in就費事IR啦

TOP

想問studio a收唔收ae卡

TOP

回覆 921# se126
之前偷聽過IFC d灰精 walkin佢地好似只俾人灰銀...
佢地對住個大陸人話冇金粉

TOP

乜香港只有炒家冇人買來用
用家可以walk-in就費事IR啦
se126 發表於 2015-10-5 09:50



    d用家比蘋果自己整死晒,我有四代以上買唔到所以無用了,最後上代仲要比數碼通呃左500,真係心灰由第一隻用到ip4甘就再買唔到……

TOP

d用家比蘋果自己整死晒,我有四代以上買唔到所以無用了,最後上代仲要比數碼通呃左500,真係心灰由 ...
du0449 發表於 2015-10-5 12:57


部份同意, 不過6s呢水係蘋果整死D炒家, 真正用家可以好快有得正常價買到, 你又唔使咁灰嘅

TOP

部份同意, 不過6s呢水係蘋果整死D炒家, 真正用家可以好快有得正常價買到, 你又唔使咁灰嘅 ...
iamgozilla 發表於 2015-10-5 13:09



    而家唔想買了,你估唔用蘋果會生癌咩……留翻比其他有需要既人吧!

TOP

回覆 928# du0449


  真係吾用又吾會死,洗咩用炒價買。

TOP

大銀16岩岩出現過一陣

TOP