Hi, 想問 IR 退貨係咪任何一間 shop都得?

TOP

平手賣咗畀2位女用家,6400,蝕少少車錢

返到屋企發現多咗100蚊,原本12800,交易時以為畀少100 ...
terence_chong 發表於 2015-10-3 20:52


老實人

TOP

有無人棍波可以8:00入到去
我朝朝都起碼要8:01:30先load到(老電200M光纖,電腦鐘同天文台同步)
今朝所有大64尾燈都見唔到,細粉64 4間舖仲有但都費事禁浪費ID車錢時間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 893# Matthew1991314


    細粉64 99% 俾棍波睇尾燈only

TOP

回覆  Matthew1991314


    監察app 沒出現過64
只有128細同128大
hongkongppl 發表於 2015-10-4 08:14

今朝只開左4頁大64,無好似平日開埋bb128
不過就算開埋應該都禁唔到,8:02:30先收code

TOP

本帖最後由 Matthew1991314 於 2015-10-4 08:21 編輯
回覆  Matthew1991314


    細粉64 99% 俾棍波睇尾燈only
chuwest 發表於 2015-10-4 08:16

+$12都要睇尾燈
入去睇過TS全齊,過多2分鐘先無
無禁落去唔知係咪尾燈

TOP

有無人棍波可以8:00入到去
我朝朝都起碼要8:01:30先load到(老電200M光纖,電腦鐘同天文台同步)
...
Matthew1991314 發表於 2015-10-4 08:12



    好多破IPO,但都被人搶
極度懷疑果D係大戶,賣返大陸都有賺

TOP

今日又冇出大64

TOP

+$12都要睇尾燈
Matthew1991314 發表於 2015-10-4 08:20



    破IPO啦

TOP