請問出 "抱歉, 出現錯誤" 係咩意思?
kevtang 發表於 2015-10-2 08:15



Your model is out of stock/ time slot is full.

TOP

今日終於人手戰勝bot, IR預約到細粉64!

P.S. 可能細粉小左人要先買到

TOP

今日終於人手戰勝bot, IR預約到細粉64!

P.S. 可能細粉小左人要先買到 ...
ringokww 發表於 2015-10-2 09:08


應該係有好多炒煨蟹貨退番比APPLE 所以先有番貨

TOP

今日終於人手戰勝bot, IR預約到細粉64!

P.S. 可能細粉小左人要先買到 ...
ringokww 發表於 2015-10-2 09:08



    請問你8點幾分入到?

TOP

請問你8點幾分入到?
kk1000hk 發表於 2015-10-2 09:20


IFC 8:01, 入之前彈左一次第二次入就ok左

TOP

請問昨日同今日IR有無賣過大銀64?謝謝!

TOP

有冇人覺得今日ir server改左野?

TOP

回覆 847# cutgame
createReservationError

TOP

自用細粉64可以出動未?棍波神號

TOP

Hi,想問吓 IR 退貨, 信用咭簽咗嘅績分/回贈/coupon (例如hsbc美心) 係咪都會取消番?

Many thanks!!

TOP