大粉8350 我cut 淨2部>.
ice 發表於 2015-10-6 20:18



    可升可跌

TOP

今日咩事,大機係咁升

TOP

頭先華強放細粉128人仔6100無咩錢拾
wwyeehk 發表於 2015-10-6 18:13



可以報多D 華強價嗎?

TOP

我一陣12:30 會去華強遠望,有冇EPC朋友想一齊?

TOP

我一陣12:30 會去華強遠望,有冇EPC朋友想一齊?
Gargoyle 發表於 2015-10-7 10:14

師兄幫手報一下大粉128, 唔該哂

TOP

有冇師兄報下香港大粉64的價? 唔該

TOP

可否報埋大粉16,thx

TOP

可否報埋大粉16,thx
Man@MFHK 發表於 2015-10-7 12:13


ir退apple,aos無計-388,今日長開大粉16

TOP

今日大機大貨, 兩位朋友都棍中大粉64.

TOP

CWB / FW booking 爆晒添,今日應該派好多機

TOP