回覆  jeffyy

下, 唔係掛, 但佢又show 到成功果頁, 今年第一次中, 有無師兄試過APPLE 有無RECORD? ...
hahafung21 發表於 2015-9-30 14:12

我即收到email….有師兄試過無email 無記錄

TOP

我即收到email….有師兄試過無email 無記錄
jeffyy 發表於 2015-9-30 14:15



    唔該哂師兄...爬返文, 原來gmail 會去左促銷果度...大家要留意下!!! 今次第一次開波中ja , 之前都唔會去促銷=.=

TOP

回覆 822# hahafung21


    hahaha

TOP

今日乜事,除左太空灰所有細64全部無貨?

TOP

failed...

TOP

0900無突擊,roger

TOP

10:00都無突擊,roger

TOP

細粉16有突擊過

TOP

而家仲有冇得中基?

TOP

細粉16有突擊過
FabreKC 發表於 2015-10-1 12:36


細粉16 IFC 開左好耐,又無人衝

TOP