好多人都估好似上年甘. 不過呢次應該收皮多

TOP

好多人都估好似上年甘. 不過呢次應該收皮多
meimei2010 發表於 2013-12-2 21:11


邊度有咁多大奇蹟日?雖則開始進入年尾尾牙抽奬高峰期, 理應唔多夠貨先係(最低限度外國部份地方仍要ireserve), 但係好似目前呢種情況未喺香港出現.

TOP

有冇CHING可以提供華強收機地址

TOP

算啦, 輸小當贏.

TOP

回復 819# wingsan503

我最多話你知係遠望數碼商城
自己去一轉探下路啦

TOP

聖誕可能上返 2900 , 美國果邊唔係好夠貨

http://digital.sina.com.hk/news/-7-1451747/1.html

TOP

聖誕可能上返 2900 , 美國果邊唔係好夠貨
RJJ~ 發表於 2013-12-3 03:53


大陸唔夠貨就可能會升......

TOP

有冇CHING可以提供華強收機地址
edward1906 發表於 2013-12-2 22:30



華強北地鐵站出

TOP

10隻蟹走哂了...總數蝕左600港幣...

TOP

回復 829# revolver


輕鬆哂?

TOP