smt有無幫你地激活,佢一定要幫我激活,好onx
EEDWARDD 發表於 2013-10-5 01:23



我同女友出果部佢都有開一次機

TOP

我同女友出果部佢都有開一次機
JasonX 發表於 2013-10-5 01:41



    插埋sim?我叫佢唔好插我..部機...佢話唔得

TOP

插埋sim?我叫佢唔好插我..部機...佢話唔得
EEDWARDD 發表於 2013-10-5 01:44


印象中係有插sim, 不過就肯定冇試打出打入

TOP

今日16B 16W 16G 物價 麻煩在場師兄報一報

TOP

插埋sim?我叫佢唔好插我..部機...佢話唔得
EEDWARDD 發表於 2013-10-5 01:44



    樓主一定係第一次玩劏機喇.正常的
IP4 年代,台機已經係一定要同你激活的

TOP

剛剛IFC放16B 5850

TOP

回復 793# JasonX

我21/9係SMT出 16W 冇開封過...

3/10 SMT 出16G 強迫開封, 開左一下機, 不過冇插卡

TOP

1000 @fw
16b 5900
32b 唔收

TOP

樓主一定係第一次玩劏機喇.正常的
IP4 年代,台機已經係一定要同你激活的 ...
wong9846 發表於 2013-10-5 09:23



    唔係喎,iphone5連儲值咭smt係冇插sim咭用wifi註冊部機

TOP

16w fw門口開6k,放唔放好

TOP