JasonX 當前離線
中級會員
smt有無幫你地激活,佢一定要幫我激活,好onx EEDWARDD 發表於 2013-10-5 01:23
TOP
EEDWARDD 當前離線
我同女友出果部佢都有開一次機 JasonX 發表於 2013-10-5 01:41
插埋sim?我叫佢唔好插我..部機...佢話唔得 EEDWARDD 發表於 2013-10-5 01:44
gogogo123 當前離線
牛奶朱古力
進階會員
wong9846 當前離線
CerveloK 當前離線
quoy 當前離線
sophinic 當前離線
bennyman 當前離線
樓主一定係第一次玩劏機喇.正常的 IP4 年代,台機已經係一定要同你激活的 ... wong9846 發表於 2013-10-5 09:23
finalforever 當前離線