今日兩種粉無賣
係SR16 多貨
FabreKC 發表於 2015-9-28 08:12


00 bot以搶完

TOP

係個頂到會彈"你所選擇時段未能提供"
andrew_hk 發表於 2015-9-28 08:14



丫我頂
我又無留意
佢只係又彈番我去揀時間果個PAGE

TOP

其實咩叫無timeslot? 代表冇貨?

TOP

又白果

TOP

其實咩叫無timeslot? 代表冇貨?
kk1000hk 發表於 2015-9-28 08:16


你揀左果個TS已經比人搶左.....

TOP

你揀左果個TS已經比人搶左.....
andrew_hk 發表於 2015-9-28 08:18

佢d貨係每個timeslot分? 但宜家ir已經少左人拎機仲要咁分..

TOP

VERY DIFFCULT

[08:00:11:7] 商店已關門/網絡或伺服器錯誤
[08:00:12:7] 進入IR預訂系統
[08:00:16:8] 商店已關門/網絡或伺服器錯誤
[08:00:17:8] 進入IR預訂系統
[08:00:23:2] 進行Apple帳戶登入程序
[08:00:23:3] 正在登入Apple帳戶...
[08:00:27:1] 進行最後預訂程序
[08:00:27:1] 處理商店: Causeway Bay 希慎
[08:00:28:4] 已選擇的取機時間: 下午 4:00 - 下午 4:30
[08:00:28:5] 傳送最後的預訂表格
[08:00:32:8] 處理商店: ifc 中環
[08:00:34:0] 預訂失敗: availabilityError
[08:00:34:1] 沒有可用取機時間, 取消傳送訂單
[08:00:34:5] 處理商店: Canton Road 尖沙咀
[08:00:35:8] 預訂失敗: availabilityError
[08:00:36:3] 處理商店: Festival Walk 又一城
[08:00:36:5] 已選擇的取機時間: 下午 4:00 - 下午 4:30
[08:00:36:6] 傳送最後的預訂表格
[08:00:37:5] 恭喜!你成功了!!

TOP

你預訂咩機?

TOP

本帖最後由 applebofans 於 2015-9-28 08:34 編輯

玫塊金 64, I MUST SKIP ALL STOCK CHECK + 機海

TOP

日日上來賣 bot 咁低莊

TOP