大金64呢d都比人剎埋
7喜 發表於 2015-9-28 08:06



    係唔係無貨賣咋?

TOP

回覆 741# FabreKC


   搶得咁快係咪又有得升?

TOP

We're sorry, but this service is currently unavailable.

TOP

早醒左身痕諗住玩下
完全入唔到

TOP

回覆  FabreKC


   搶得咁快係咪又有得升?
garynice 發表於 2015-9-28 08:08


唔似啦
只係大把人都只係槍粉
唔似上年多色分散

TOP

棍波揀左大粉64,冇TS=.=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

http://applestore.iphone4hongkong.com/ireserveah
今日兩種粉無賣
係SR16 多貨

TOP

棍波揀左大粉64,冇TS=.=
andrew_hk 發表於 2015-9-28 08:09



    請教下無TS會係咩反應?

TOP

請教下無TS會係咩反應?
tl3402 發表於 2015-9-28 08:12


係個頂到會彈"你所選擇時段未能提供"

TOP