FabreKC 當前在線
進階會員
大金64呢d都比人剎埋 7喜 發表於 2015-9-28 08:06
TOP
garynice 當前離線
中級會員
夜遊星 當前離線
初級會員
Cartesius 當前離線
回覆 FabreKC 搶得咁快係咪又有得升? garynice 發表於 2015-9-28 08:08
andrew_hk 當前離線
7喜 當前離線
Banned
tl3402 當前離線
棍波揀左大粉64,冇TS=.= andrew_hk 發表於 2015-9-28 08:09
請教下無TS會係咩反應? tl3402 發表於 2015-9-28 08:12