我就係由hkbn smt 岩岩轉去十下十下…暫時正常

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4G plan 應該話成日load 空氣, 咁可以唔叫斷既, 3G 就真頭signal都無埋, 唔關機事, 4G 我轉咗去hkbn 已經大大減少咗load空氣況, 而3G 因為公司咭, 有幾張sim同一個plan, 全部都有咁既問題

TOP

回覆 59# NoMoreDelay

唔怪得問極FB無人覆,XR128 加錶放到幾多錢?好似同舊X mas 256 *2plan 差好遠

TOP

4G plan 應該話成日load 空氣, 咁可以唔叫斷既, 3G 就真頭signal都無埋, 唔關機事, 4G 我轉咗去hkbn 已經大 ...
打雜一名 發表於 2019-4-3 22:18

機問題?我都係用緊4G, 平時行街食飯都唔覺有load 空氣既情況?

TOP

回覆 64# mokngaihong

我都唔知放到幾多呀,我自用

TOP

機問題?我都係用緊4G, 平時行街食飯都唔覺有load 空氣既情況?
yammyymca 發表於 2019-4-4 18:11



   算吧啦, 之前已經講咗同轉咗台已經好好多, 同一部機, 你係咁追問係我部機問題, 就係我問題啦, okok?

TOP

本帖最後由 s3v5 於 2019-4-5 07:57 編輯
回覆  keemic77

唔係掛,老虎用緊csl除左地底收唔到都冇咩投訴
NoMoreDelay 發表於 2019-3-30 16:31

係咪上網load空氣而已??
load空氣唔等於收唔到

TOP

SMT VS 1010 我經常去既地方好多時smt收到,1010收唔到,室內差dd,要行番出去先收到。speed mtr繁忙時間load唔到,收爆的。九龍灣開始正常番,4xMbps左右啦

TOP

最新今個月做咩offer呢?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP