搞乜金跌咁多, 又冇大貨出, 今日IR又冇16G
xingdec 發表於 2013-10-4 14:19


正門冇啫, 你點知後門有冇.

TOP

琴日已經好多鋪唔收金, 咩事?
RJJ~ 發表於 2013-10-4 14:01



    上面回收價跌得太快, 佢地預唔到水位, 唔收好過蝕

TOP

可能上面覺得金炒得太高.....

TOP

黄金週休7日,唔係個個開
價自然西

TOP

有無人有華強16B/W價?

TOP

本帖最後由 mouseman 於 2013-10-4 15:12 編輯

wrong msg

TOP

16B到而家仲有貨,要穿IPO啦
訂左16S X2

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

仲未有e-mail
kuro_sora 發表於 2013-10-4 15:12


no email in 3pm slot

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP