wan04146 當前離線
進階會員
TOP
blueLakH 當前離線
回覆 blueLakH 係, 你佢地門口出面交收 wan04146 發表於 2019-3-31 18:49
EVANGELION 當前離線
初號機
2年前到由1X1X轉走,果時例牌係中環站收工時間都上唔到網,好後先發現要轉落3G先得, 唔知而家咩情況,不過 ... eastaegis122 發表於 2019-3-30 00:10
wahdeeyee 當前離線
Banned
wai98 當前離線
初級會員
nancyblack 當前離線
算罷啦~CSL愈用愈差,地鐵好多時Load空氣,原本收得幾好既地方就愈來愈差,我都過檔左SMT,因為網評吾差! ... wai98 發表於 2019-4-2 00:20
NoMoreDelay 當前離線
中級會員
打雜一名 當前離線