回覆 41# blueLakH

係, 你佢地門口出面交收

TOP

回覆  blueLakH

係, 你佢地門口出面交收
wan04146 發表於 2019-3-31 18:49

計過條數。我應該都係俾次機會中移家庭plan

TOP

2年前到由1X1X轉走,果時例牌係中環站收工時間都上唔到網,好後先發現要轉落3G先得, 唔知而家咩情況,不過 ...
eastaegis122 發表於 2019-3-30 00:10


我三月頭係港島線(堅離地方向)果層收到。。仲speedtest 埋,有2xx mbps

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

算罷啦~CSL愈用愈差,地鐵好多時Load空氣,原本收得幾好既地方就愈來愈差,我都過檔左SMT,因為網評吾差!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

算罷啦~CSL愈用愈差,地鐵好多時Load空氣,原本收得幾好既地方就愈來愈差,我都過檔左SMT,因為網評吾差! ...
wai98 發表於 2019-4-2 00:20



    好彩我平時極少搭搭MTR
只係咁岩上星期柴灣去黃大仙都無問題,起碼叫上到網,只係慢左D

TOP

暫時試左,太平道 2xMbps dl 廣華 12xMbps dl 地底今晚再試

TOP

今個月offer係

iPhone XR 128GB x2 + Apple Watch 4 40mm x1 + AirPods Wireless
冇問月費

TOP

csl 係好差, 上年用緊CSL 4G plan, 好慢, 成日斷, 公司咭用緊1010 3G plan, 會定期咁斷一斷, 我估已經係十個煲得九個蓋, 上年尾自己電話轉咗去hkbn (smartone底), 快又唔算, 但已經好過CSL

TOP