oo0t0oo 當前離線
進階會員
TOP
qwe1qwe 當前離線
中級會員
回復 qwe1qwe 即係同尋日差唔多............ oo0t0oo 發表於 2013-10-3 16:54
fknine 當前離線
dioho 當前離線
前幾日係咁有人話灰銀16G呢兩日好快就跌到+12,112...甚至穿IPO..... 點知現在16G灰都仲企到6100-6200,銀640 ... fknine 發表於 2013-10-3 16:57
回復 qwe1qwe 今日梗少貨, 個價都上唔到少少....... oo0t0oo 發表於 2013-10-3 17:01
dearkaki 當前離線
SDTT 當前離線
初級會員
ryan714714 當前離線
請問 64 黑而家咩情況呢? dearkaki 發表於 2013-10-3 17:06