本帖最後由 nirokzhk 於 2016-9-28 03:07 編輯
成日話ST食水深 ST壓價 , 我本來都深信不疑,
所以今日睇完華強早報價 細亮256 報7000
諗住最盡扣300當係收機價 都有6700人仔 高過香港好多
就帶左一部細亮256過去華強
點知遠望行左好多間 都只係收6400人仔 即刻上去計匯率 得7438港紙
都仲未計D人仔拎去換返港紙仲要俾人扣少少
個時大概2點幾左右 我諗當時細亮256香港咩價 大家都知
問到4點幾 行過隔離賽格 先至問到6500, 最後放左佢算
我仲拎埋個收機姐姐既微信, 下次都係問清楚收幾多先至去
華強真係好靜 我同個姐姐傾計
佢話大陸根本大把貨 港版行唔到電信
就算計炒價都係大陸既便過香港
仲會買港貨既 係因為心理因素「香港貨品質好過國貨」
係真定假 我唔知, 細機係華強就係咁既價 今時今日 拎出旺角放仲好 |