提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

有冇人有興趣原價要64黑?pm me
call_56689921 發表於 2013-10-2 22:42



唔拎番APPLE退?
今晚WALK IN行入STUDIO A已經有64GB灰現貨

TOP

If you line up today, you can even buy 32/64 BW in Studio A

TOP

回復 542# sony_vaio
人地要look 分啊,點會退

TOP

回復  sony_vaio
人地要look 分啊,點會退
figo100 發表於 2013-10-3 09:04



原價買我自己走去STUDIO A買儲分唔好?

TOP

原價買我自己走去STUDIO A買儲分唔好?
sony_vaio 發表於 2013-10-3 13:25


聽聞SA都要俾老現

TOP

聽聞SA都要俾老現
kinx80 發表於 2013-10-3 13:39


NO.
SA 可以俾卡,又可以儲sa 自己的分

TOP

今日16灰咩價

TOP

studio A 32GB 灰都有現貨

TOP

studio A 32GB 灰都有現貨
fatau 發表於 2013-10-3 14:30



原價?

TOP