fatau 當前離線
特級會員
我真係要d coupon自用 油卷真係抵用 terryho666 發表於 2013-10-2 17:16
TOP
長勝飛龍 當前離線
一起走過的日子
唔夠油咭抵, 對我只有惠康有用 fatau 發表於 2013-10-2 17:20
terryho666 當前離線
火星共和國國民
進階會員
7折點會唔夠油卡抵呀 長勝飛龍 發表於 2013-10-2 17:24
kennet 當前離線
joetcw 當前離線
初級會員
AnsonMk 當前離線
中級會員
kfcc 當前離線
唔計頭七折$1500, 九折買爆$28500 COUPON, 放返比回收商都有幾舊水執 fatau 發表於 2013-10-2 17:08
stupidlui 當前離線
16w 6620 AnsonMk 發表於 2013-10-2 18:44
kin117 當前離線