提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸批發尋晚都係得番5100
kymkym 發表於 2013-11-3 12:48



華強5300 wo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你咁講我搵到個報5500添
kymkym 發表於 2013-11-3 14:51


show 黎睇下

TOP

華強5300 wo
iphoneeee 發表於 2013-11-3 14:32



Bro!
邊間收5300?
可否分享吓或pm話我知 (鋪名或鋪号都可以)!

TOP

Hold乜鬼 而家16g+12炸除左金 金色有都好快啲放 而家重一直跌緊
kaoru456 發表於 2013-11-3 01:48



    又會有專家出來話你係新手, 或者係ST佬, 叫人早放早享受是罪

TOP

我之前都有hold,不過set左上星期做期限﹐成個星期aos無開﹐只有Ir有貨﹐但個價都只係由低位升得小小﹐到星 ...
kfcc 發表於 2013-11-3 11:31



    明智

TOP

6100-6200 啲收機佬收吾收得多?

TOP

今天賣3部,5100人仔一部

TOP

今天賣3部,5100人仔一部
无限888 發表於 2013-11-3 19:45


Ching,知吾知邊度過闗同幾點無check得甘嚴

TOP