kymkym 當前離線
嘔心瀝血
Banned
TOP
iphoneeee 當前離線
初級會員
大陸批發尋晚都係得番5100 kymkym 發表於 2013-11-3 12:48
你咁講我搵到個報5500添 kymkym 發表於 2013-11-3 14:51
norway 當前離線
華強5300 wo iphoneeee 發表於 2013-11-3 14:32
n2user 當前離線
進階會員
Hold乜鬼 而家16g+12炸除左金 金色有都好快啲放 而家重一直跌緊 kaoru456 發表於 2013-11-3 01:48
我之前都有hold,不過set左上星期做期限﹐成個星期aos無開﹐只有Ir有貨﹐但個價都只係由低位升得小小﹐到星 ... kfcc 發表於 2013-11-3 11:31
dukej 當前離線
中級會員
无限888 當前離線
今天賣3部,5100人仔一部 无限888 發表於 2013-11-3 19:45