st live 6100-6150

TOP

今日咩事跌咁多

TOP

st live 6100-6150
laubong 發表於 2013-11-2 19:13



    ST佬襟住湯

TOP

分析叫人strong hold果幾位專家自盡未?
之前我叫人早放早着,易跌難升俾人寸

TOP

Hold乜鬼 而家16g+12炸除左金 金色有都好快啲放 而家重一直跌緊

TOP

我之前都有hold,不過set左上星期做期限﹐成個星期aos無開﹐只有Ir有貨﹐但個價都只係由低位升得小小﹐到星期五放左6380算

TOP

嘩,咁多*打手。

TOP

嘩,咁多*打手。
panda360 發表於 2013-11-3 12:28



  呢度會有人pm問你放吾放機,自然有打手啦。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸批發尋晚都係得番5100
kymkym 發表於 2013-11-3 12:48



    昨晚7時後放了16g 5150人仔

TOP