本帖最後由 Matthew1991314 於 2016-9-23 16:12 編輯
iPhone 4年代, 我成日去盈盈度放機;
但近幾年, 盈盈個價, 仲西!
黑面人 發表於 2016-9-23 15:45 
近年我自己問過既就覺得YY通常同隔離潮州佬差唔多價,但態度好得多
潮州佬有時好興叫人自己開價又串串地,佢老婆就老實D
第一日問潮州佬大粉128,佢隊部計數機俾我叫我開
果時75-775都有,我篤78佢話775賣返俾我,要幾多部?
6果時10月中有次問潮州佬又係叫我開價,大金64我開86佢還我85
唔理佢走人就叫住我話855啦,見我都唔理佢就再話好啦好啦86啦 |