提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020

TOP

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
dogsithk 發表於 2012-2-28 13:32



咁大鑊?!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

hold 到 IOS 5.1 出先放囉,無得 JB
遲下就升,仲有個幾星期

TOP

人地賺左成百張機票,我估蝕幾百都死佢唔去囉

而且APPLE有15%保本,最好咪LAST一水蝕幾萬

死唔到人架 ...
kymkym 發表於 2012-2-28 13:31


hahaha...agree agree

TOP

甘快穿!!! 今日好多人收到 AOS 貨了

TOP

ST現場好多人,好多已經唔收
收都係得返5000~5020
dogsithk 發表於 2012-2-28 13:32



    一片愁雲慘霧?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 34# 媽叉安


    經濟倉位。。幾好架。。

TOP