有冇64B 價錢???
ahung922 發表於 2013-9-27 14:20

64b 7300


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

前幾日放左機,check過仲未active..d收機佬打算留貨等十一....定囤多貨推林個價...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

前幾日放左機,check過仲未active..d收機佬打算留貨等十一....定囤多貨推林個價... ...
fknine 發表於 2013-9-27 14:37


剛剛都check左,成6日都未active

TOP

幾日姐, 又唔係幾個星期
rickyso 發表於 2013-9-27 14:38


開賣左今日先係一個星期

TOP

剛剛都check左,成6日都未active
ohchan 發表於 2013-9-27 14:51


係囉,係鄉土都有人咁講.....
如果上面咁唔夠貨,應該盡快走d貨上去bor

TOP

16b 6200放比用家

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

借問聲先達幾點收? 因為我好夜先攞機
十點半關未?

TOP

本帖最後由 Mr123 於 2013-9-27 17:13 編輯

cancel  

TOP