尋日係深圳華强北遠望放左一個SMC台機 iPhone5S 金 16G 人仔 RMB7,000 (约港幣8,800) ...
ericlw 發表於 26/9/2013 07:56



    師兄 , 係咪都係賣比"肥仔"

TOP

尋日係深圳華强北遠望放左一個SMC台機 iPhone5S 金 16G 人仔 RMB7,000 (约港幣8,800) ...
ericlw 發表於 2013-9-26 07:56


Ching, 我琴日又係O個到放人仔7000 WOR,打個招呼先

TOP

回復 291# explorer_2

今次放左俾入正大門口右手邊第二檔「美之聲通訊」,肥仔同周小姐出價太西!

TOP

擒日香港收8000-8300

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

擒日香港收8000-8300

(Sent from HKEPC iPhone app)
sungcharming 發表於 2013-9-26 09:08



    我早上係ST問收8600, 下午也有8500,Ching你係邊問

TOP

回復 295# Chty


潮州佬同I trade嘅「西」價就$8000至$8300

TOP

我早上係ST問收8600, 下午也有8500,Ching你係邊問
Chty 發表於 2013-9-26 09:13



早上係有8600, 我係下午3點幾先去問....一路西到夜晚

TOP

回復  explorer_2

今次放左俾入正大門口右手邊第二檔「美之聲通訊」,肥仔同周小姐出價太西! ...
ericlw 發表於 2013-9-26 09:05



    我放兩部16G黑給肥仔,放到RMB5250!昨晚!

TOP

回復 298# pcbug


  咁好價?恭喜哂。

TOP

any one know CWB 32gb black how much ?

Thanks

TOP