我都想要舊crabtree, pmpm

TOP

琴日去得返3支野....紅酒又唔同左.....

TOP

d紅酒多到當汽水飲

TOP

收Crabtree兩盒自用,pm

TOP

真係有人呢D都放出去?

TOP

真係有人呢D都放出去?
多拉 發表於 2014-12-27 11:16
點會冇,我試過即場攞即場有阿姐收2舊

TOP

想收2-3盒 舊個款Crabtree! pls pm me with the price thx!

TOP

想收2-3盒 舊個款Crabtree! pls pm me with the price thx!
leung4321 發表於 2014-12-27 20:48



    我有 2013 年果款, 可以賣到幾錢?

TOP

有2014版
Pm我。。。

TOP

有盒舊Crabtree, 有意可 pm

TOP