條link 仲有得揀掙機WOR

TOP

我合約左成2個星期都唔中

TOP

回復 14# footlocker


    你出咩PLAN?

TOP

係3 出新no. 係24個月約岩岩好...
Poissons 發表於 2012-10-24 17:39



Ching,我係3出左部機,已經比左首月月費,請問係計24定25個月?

TOP

期實呢D咪又係3仔D CUT OFF  DAY 同合約日期差小小問題. 到最後好多時都要比多個月.

TOP

我想問ifc出機係咪一定要自動轉帳?

TOP

條link 仲有得揀掙機WOR
guyguy888 發表於 2012-10-24 17:44


有得掙有得申請,唔表示易中

TOP

我想問ifc出機係咪一定要自動轉帳?
pakchi70 發表於 2012-10-24 18:54



    no

TOP

no
ricej 發表於 24-10-2012 08:15 PM

唔該晒
咁到時係咪要帶足夠現金去做預繳?

TOP

冇合約兩部白16已中

TOP