蝕少少賺里數都 ok. 但都係無謂, 搬上搬落咁辛苦.

一串 ipo, 就冇人訂, 跟住升返.  一路玩到新機上為止. ...
youhello507 發表於 2012-2-28 10:55

其實賺里數真係唔扺玩-_- 里數又換唔返錢..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 22# kymkym


    正解,其實穿IPO唔影響到機票黨。點樣除都有賺。。。只係影響到首次炒買的人。。

TOP

呢幾日去沙田睇睇有冇機4600 收一部

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  kymkym


    正解,其實穿IPO唔影響到機票黨。點樣除都有賺。。。只係影響到首次炒買的人。。 ...
Alvin_Man 發表於 2012-2-28 12:45


點樣除都有賺!?!? 穿ipo 可以係穿幾百一部. 什至停收.

TOP

本帖最後由 Alvin_Man 於 2012-2-28 12:59 編輯

回復 26# wasper


    對於價格變動係點。。我唔敢評論。。機票黨有足夠buffer

TOP

回復  wasper


    對於價格變動係點。。我唔敢評論。。機票黨有足夠buffer
Alvin_Man 發表於 2012-2-28 12:58


哈哈...如果係..我都變做機票黨

TOP

已穿~
ST 5050-5070

TOP

too bad news

TOP