bigmike 當前離線
中級會員
TOP
xibeilou 當前離線
進階會員
xingdec 當前離線
hkeobs 當前離線
初級會員
死apple用ems派機, 機就未派到仲係攬收, 但銀行已過數 xingdec 發表於 2013-10-22 10:53
sliverfly 當前離線
etkin 當前離線
DHL都唔係好好咋WOR Oct 22, 2013 05:04 Hkg - HKG Arrived at delivery facility - Hkg - HKG Oct ... sliverfly 發表於 2013-10-22 10:56
youhello507 當前離線
你幾號轉shipped 先.... etkin 發表於 2013-10-22 11:01
琴晚.. sliverfly 發表於 2013-10-22 11:13
咪係囉...EMS 係17/18 ship 呀, 你DHL 仲咁多聲氣..... etkin 發表於 2013-10-22 11:16