有無同樣黑貓的師兄?佢冇寫幾時送貨

TOP

本帖最後由 Vjoe 於 2015-9-24 19:35 編輯

Fedex 星期六送唔送?

所有貨件係咪要經過 fedex 係機場嘅物流中心再分派出去?
如果係,我直接上去拎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 112# Vjoe


    我上年都係去機場拎 jur

TOP

回覆 111# sachi520


    我係黑貓送
不過無 apple delivery e-mail 收到,只有e-invoice...
通常第二朝就收到(公司地址)
即管睇下聽朝有冇機會 9 沖

TOP

回覆 100# sachi520


    same
海外收貨        09-24        04:15        深圳支店        640009

TOP

回覆 110# chisell


    我都係wor

TOP

回覆  Vjoe


    我上年都係去機場拎 jur
winsonsam524 發表於 2015-9-24 19:51



    記唔記得個center叫咩名?

反正我都係果頭返工

TOP

黑貓+1
26號

打去黑貓apple專線等咗個幾鐘都未有人聽(得返25%電 ):
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 118# Vjoe


    好像係super 一號 , 我記得我去緊果陣時 DHL 打比我話件貨出左機場去左 Tsuen Wan 楊屋道既貨物中心

    結果就係果度拎

TOP