ettommy123 當前離線
中級會員
TOP
Matthew1991314 當前離線
原來早上真係慢慢黎都買倒 ettommy123 發表於 2015-10-8 08:08
iceivanchan 當前離線
8:02先入到去,sms完乜野大64都無哂 Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:06
呢幾日細粉唔係全日都有咩 Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:10
尋日放假禁左成日都冇wor 師兄 ettommy123 發表於 2015-10-8 08:12
me too..........幾時先買到大粉64= =只要一部都咁難........... iceivanchan 發表於 2015-10-8 08:10
我都係想要大粉64自用取代大金64,AOS果部自用機又未到(4-6week) 大粉16第一日已經收到哂兩部(8-12da ... Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:15
我最狗憎用iphone.....我係幫人買ja iceivanchan 發表於 2015-10-8 08:17
可能睇錯16 Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:15