原來早上真係慢慢黎都買倒

TOP

原來早上真係慢慢黎都買倒
ettommy123 發表於 2015-10-8 08:08

呢幾日細粉唔係全日都有咩

TOP

8:02先入到去,sms完乜野大64都無哂
Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:06



me too..........幾時先買到大粉64= =只要一部都咁難...........

TOP

呢幾日細粉唔係全日都有咩
Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:10



    尋日放假禁左成日都冇wor 師兄

TOP

尋日放假禁左成日都冇wor 師兄
ettommy123 發表於 2015-10-8 08:12



  依家有好多......8:14都仲有

TOP

本帖最後由 Matthew1991314 於 2015-10-8 08:16 編輯
me too..........幾時先買到大粉64= =只要一部都咁難...........
iceivanchan 發表於 2015-10-8 08:10

我都係想要大粉64自用取代大金64,AOS果部自用機又未到(4-6week)
大粉16第一日已經收到哂兩部(8-12day)
尋日IR到兩部大粉128,個價西到咁咪SH
決定今日拆一部黎用住先,賣埋部大金6414日後退

TOP

尋日放假禁左成日都冇wor 師兄
ettommy123 發表於 2015-10-8 08:12

可能睇錯16

TOP

我都係想要大粉64自用取代大金64,AOS果部自用機又未到(4-6week)
大粉16第一日已經收到哂兩部(8-12da ...
Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:15



我最狗憎用iphone.....我係幫人買ja

TOP

本帖最後由 Matthew1991314 於 2015-10-8 08:20 編輯
我最狗憎用iphone.....我係幫人買ja
iceivanchan 發表於 2015-10-8 08:17

我都係今年年頭先轉會
用左咁多年android有d厭...所以
以前都唔鍾意iphone,不過轉會後用落又無乜野
當然自由度比起android係差一皮

TOP

可能睇錯16
Matthew1991314 發表於 2015-10-8 08:15



    哈哈,我訓覺先  一陣起身拎埋返工岩岩好

TOP