IFC仲傻, 我入到去睇個時間... 開 1530-1600
爆個句粗! 飛的都唔夠時間

TOP

玩野??

IFC仲傻, 我入到去睇個時間... 開 1530-1600
爆個句粗! 飛的都唔夠時間
k2002 發表於 2015-10-7 15:41

TOP

今日神號都要收sms WTF

TOP

今日神號都要收sms WTF
nelson 發表於 2015-10-7 15:43



    要左好幾日喇.

TOP

要左好幾日喇.
balllam 發表於 2015-10-7 15:49

全世界都要喇? 幾日無玩

TOP

我們今天已不再接受預約在零售店購買 iPhone
預約購買將於早上8:00再次開放。 請屆時再次訪問,預約購買並於當日來店提取。

TOP

岩先見倒仲有,收埋個SMS都係1分鐘,點知就關左

TOP



岩先見倒仲有,收埋個SMS都係1分鐘,點知就關左
ettommy123 發表於 2015-10-7 16:03

TOP

回覆 998# c4chris2008


我已經入到選id & 打埋id no.去確認............按完就話冇

TOP

唔知玩乜回覆 999# iceivanchan

TOP