回覆  1個閒人

我訂左貨,然後叫朋友今天取,但佢下星期一先俾我,咁我今天攞唔到,叫唔叫現貨? ...
kens4 發表於 2022-12-17 16:25



    你用張假單黎討論, 不如去買個月球, 即日過戶畀你都得啦

TOP

回覆 81# 1個閒人

你可嘗不是假設佢無現貨黎討論? 你有真單嗎?,佢今天沒有現貨俾你嗎?

TOP

回覆  1個閒人

你可嘗不是假設佢無現貨黎討論? 你有真單嗎?,佢今天沒有現貨俾你嗎? ...
kens4 發表於 2022-12-17 17:14



    我唔知你點解話我係[假設]
昨日我去過鋪頭買野, 售貨員係答我冇貨, 要訂,
有貨嘅鋪頭, 同佢地起[價錢網報價]貴幾十.

  你就明顯用假單, 拎黎討論

TOP

問問題+回答前後不用2分鐘!!

havestock.jpg (33.44 KB)

havestock.jpg

TOP

貨都留埋俾我啦!! $789呀!!

havestock2.jpg (30.39 KB)

havestock2.jpg

TOP

本帖最後由 1個閒人 於 2022-12-17 17:49 編輯
貨都留埋俾我啦!! $789呀!!
kens4 發表於 2022-12-17 17:45



    等你拎貨呀, 一個閒人

TOP

回覆 86# 1個閒人


    咁依家邊個吹水話沒有現貨?!

TOP

講左今天唔得閒去拎!!!

TOP

回覆 83# 1個閒人


    當昨日真沒有現貨 = 所以[假設]今天都沒有現貨!!

咩邏輯?!

TOP

回覆  1個閒人


    當昨日真沒有現貨 = 所以[假設]今天都沒有現貨!!

咩邏輯?! ...
kens4 發表於 2022-12-17 17:54



    我講昨天沒現貨, 你會睇成[今天沒現貨], 你係用咩邏輯?

TOP