antonyhk 當前離線
進階會員
回覆 hobt4213 因為驚條橡膠好快斷...同埋原先條M.2喺張DISPLAY下面長期四十幾度, 以為好熱所以整 ... hobt4213 發表於 2018-1-7 22:17
TOP
hobt4213 當前離線
中級會員
回覆 antonyhk 我唔太肯定用同唔用爭幾遠, 但係而家係比之前低咗廿度有多, 可能因為之前插底板再加 ... hobt4213 發表於 2018-1-8 14:35
BlackBird 當前離線
What's the point?
特級會員
明白,因為部機唔受nvme, 即使用nvme + pci-e adapter 開唔到機,只能當儲存一般使用。 所以我要買a ... dan_dan 發表於 2017-11-22 14:55
hoihoi310 當前離線
初級會員
回覆 redblood 簡單方法 舊底板可以試下 Plextor m8pe ,本身有option ROM , 入bios 前會先load 左NVMe ... hoihoi310 發表於 2018-1-8 16:38
hellolo 當前離線
Banned
housing 當前離線
正常PCIE 3.0 m.2 NVME轉接卡,係插pcie 16x slot定 8x slot hellolo 發表於 2018-1-8 18:36
semson 當前在線
元老會
DUET and Clover can emulate UEFI on legacy BIOS, booting NVMe SSD is possible. semson 發表於 2018-1-11 22:05