提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我隻M4用左一個月就死左啦, 好彩我無擺DATA

TOP

電子野都係運氣問題  

TOP

電子野都係運氣問題
ak8 發表於 2012-11-19 19:27



Agree..有時可以用到三五七年, 有時半年都頂唔住

TOP

電子野都係運氣問題
ak8 發表於 2012-11-19 19:27



    呢個POST已經有2個用M4 一個月死, 一個一年死, 運氣已經唔係因素...

TOP

呢個POST已經有2個用M4 一個月死, 一個一年死, 運氣已經唔係因素...
hp9708 發表於 2012-11-19 19:46



    兩個已經好多?
呢個FORUM得幾個M4 USER就話姐

TOP

兩個已經好多?
呢個FORUM得幾個M4 USER就話姐
louis10022hk 發表於 2012-11-19 19:55



    多唔多見仁見智, 我覺得多

TOP

真攞命,Plextor未出前,多數推介M4,現在又話M4唔掂,唔知點揀。

TOP

多唔多見仁見智, 我覺得多
hp9708 發表於 2012-11-19 19:57



M4太常見喇   特別係epc   好多人用M4

TOP

我仲用緊A-SIR 搞團購的2隻256GB SSD
兩隻都做OS 只用了隻SSD 唔到一半容量
一隻up到最新firmware 一隻前一板本
暫時未覺有問題

TOP