kong1234 當前離線
進階會員
回覆 kong1234 我用緊 win7, 直接用intel 個軟件做 data migration , 沒有再set 任何野了 我舊果隻係 p ... hsbkl 發表於 2014-12-8 17:14
TOP
eh 當前離線
特級會員
咁多人收佐貨點解仲未有開箱文既? kong1234 發表於 2014-12-8 14:36
cksin 當前離線
columbia 當前離線
中級會員
其實order 時選擇5-10日送到,但佢5/12 寄出,寫話要19/12 先到, 有無得投訴呢? ... kellykk 發表於 2014-12-8 02:12 PM
postmaster 當前離線
leungdwk 當前離線
rwtam 當前離線
leejkf 當前離線
初級會員
想問呢,一個order買兩隻,會唔會分兩個order送?。我宜家就一隻出左發,一隻繼續等 ... rwtam 發表於 2014-12-9 08:35