epc 救返嘥藥費....
許志安隻舊歌...x泥

TOP

原來「聯強」也這樣差
不知香港還有什麼代理是可靠 ?

TOP

我隻Adata SX8200 Pro M.2 Nvme SSD 1TB仍然等緊RMA,已過3個禮拜,等到蚊都瞓

TOP

我隻Adata SX8200 Pro M.2 Nvme SSD 1TB仍然等緊RMA,已過3個禮拜,等到蚊都瞓
antonyhk 發表於 2022-7-7 12:07


8星期係基本, Mon之前整左3個月

TOP

真系可怕

TOP

最新發展,師傅檢查完,話SSD面有螺絲痕要返原廠檢查,要等6個禮拜!?      

絕對不能 ...
antonyhk 發表於 2022-6-29 08:02


佢根本 就係 有心 玩
因為 佢地 話保 但係多數保 都無 特別注明時間 同點保法
佢而家 QUOTE 6 weeks 係 行政上黎講唔算 好耐
佢QUOTE 到 3 個月 都無符
無既 咁既 處理 樓主 如果你有錢 就下次買 水貨  代理 又再一次 成功 推動 電子消費
如果你有時間  SEND 封MAIL 過去 ADATA 同埋 不妨係 台灣地區 PPT 講下 你既消費體驗

TOP

最新發展,師傅檢查完,話SSD面有螺絲痕要返原廠檢查,要等6個禮拜!?      

絕對不能 ...
antonyhk 發表於 2022-6-29 08:02


只有享受過香港代理真誠服務同便利的人, 才明白"行貨"有多"好"

TOP

回復 funfunhk

就無係,旺角service counter職員檢查時都無話有花痕,呢樣都係我好X慶既嘢!明屈啊?  :ma ...
antonyhk 發表於 2022-6-30 14:37



你有無問佢點解交貨當時無, 經佢手(上機測試)之後有?

TOP

我隻Adata SX8200 Pro M.2 Nvme SSD 1TB仍然等緊RMA,已過3個禮拜,等到蚊都瞓
antonyhk 發表於 2022-7-7 12:07


   要有耐心, 香港代理用心為你 "服務" .....

TOP

8星期係基本, Mon之前整左3個月
zoin0000 發表於 2022-7-7 13:20


真係唔係講笑 講起整MON
真係想爆粗
以前 都令教過 因為未試過 壞MON  第一 次 壞
就明 點解 出邊有人賣整好既 二手 MON
XYZ  MON 老馮 無得 一換一  (佢地話貴野 唔係 MOUSE 如果有得 一換一 咁隻MON 就唔係賣 4K 係賣 8K)
因為咁 終於 有D 代理 開始學下正常D 代理 咁開始有 MON 借
但都會預到 借晒 ( 其實得個 幾隻)  佢老闆 香港 賣 成千 隻 得 幾隻 借  
算   反正 最緊要 快D整好 好過用 借果隻
嘩點知 一整 就 一個月 起
結局 係  自己 走去 買 過隻 新   
隻 整好既 大約 7 - 8 星期 番 黎 惟有放二手
咁叫做 保 養? 咁我寧願 無保平 K 幾  反正 壞左 都係買過隻新

TOP