明白了,明白了,Thanks Ching

請問ching用邊間集運呢?定係森林可直送香港? ...
mr_juicy 發表於 2017-10-31 16:42


   
我一般唔會用直運

買得都最少買幾樣野

集運比較低

建議用實重集運

收費比較合理

我用開 買&運

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

我一般唔會用直運

買得都最少買幾樣野

集運比較低

建議用實重集運

收費比較合理

我用開 買&運 ...
kofz 發表於 2017-10-31 16:53


授教了,十分感激Ching

TOP

我一般唔會用直運

買得都最少買幾樣野

集運比較低

建議用實重集運

收費比較合理

我用開 買&運 ...
kofz 發表於 2017-10-31 16:53


森林有group埋一齊運 唔係一樣?

TOP

回覆 103# kadon

如果全部貨品都係阿瑪賣就係 仲要全部差唔多時間齊貨

不過 可以嘅我會揀阿瑪直送 感覺平過集/轉運 同埋有事易跟啲

上個月幫朋友喺阿瑪買件嘢 冇留意有電池 間PK轉運話唔肯寄返香港
跟住要我畀錢($200幾)丟咗件貨 或者畀錢($900幾)同我寄去我另一間可寄電池嘅轉運公司度
我email小佢搶錢 話最多畀錢佢拆盒丟電
接近成個星期都未覆番我 以後都唔會再用呢間嘢

TOP

回覆  kadon

如果全部貨品都係阿瑪賣就係 仲要全部差唔多時間齊貨

不過 可以嘅我會揀阿瑪直送 感覺平過 ...
mini_z_racer 發表於 2017-11-1 03:27


PM 呢間轉運名俾我PLS

TOP

回覆  kadon

如果全部貨品都係阿瑪賣就係 仲要全部差唔多時間齊貨

不過 可以嘅我會揀阿瑪直送 感覺平過 ...
mini_z_racer 發表於 2017-11-1 03:27


叫咩名嫁... 有冇提示?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

早排見有80蚊COUPON計番平香港接近$1500咁滯 卡背有封條 唔知拆唔拆好
連運費大概三千蚊咁上下 未用住無測 ...
kadon 發表於 2017-8-31 12:08



    Can I take the nvmecsdd insidevyo use it in laptop?

TOP

本帖最後由 mini_z_racer 於 2017-11-1 12:28 編輯

提示⋯⋯

點敢搵你buy

db.jpg

TOP

提示⋯⋯

點敢搵你buy
mini_z_racer 發表於 2017-11-1 12:15



ching,小弟大瞻估計,取其頭尾也

TOP