newdaylow 當前離線
進階會員
TOP
KL3 當前離線
初級會員
palmtree 當前離線
PC 什牌軍 團長
myc93 當前離線
中級會員
ipad 係拖鞋, 一著就行, 反工要著正經嘅鞋 用途吾同, 吾使比較啦 newdaylow 發表於 2010-9-18 01:55
wing1234 當前離線
嗯,最好買唒 買部NETBOOK 2000蚊有找啦 myc93 發表於 2010-9-20 22:38
Kis`s 當前離線
Banned
miches 當前離線
Phil_123 當前離線
特級會員
睇完哩段大混戰...... 感想係............ (? ) Kis`s 發表於 2010-9-22 00:12
其實大家market 唔同 無得比.... 你要周街/係車上網 打機 當然係ipad方便 但係如果你要佢用黎做工作上既野 ... miches 發表於 2010-9-22 20:32
但我買左netbook 咁耐 都係要黎玩............. 如果要工作用到,我諗d 人會買 i5 i7 notebook 或者 ... wing1234 發表於 2010-9-22 21:23