有人覺得要開到flash先叫完美
有人要用到e-banking, 有人要入馬會...

我覺得ipad開唔到flash冇問題(可以用邪道開)
不過買之前一定要知清楚, 唔好買左又係度怨
因為apple世界真係幾變態, 當你話ipad冇中文輸入要等ios4先買, apple fans真係會同你講"I don't care, 你咪唔好買囉"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

IOS 就算唔係看FLASH,看其他唔係FLASH的野都有一堆問題。
仲有好笑的以為APPLE 的電容式TOUCH PAD 係咪野高科技,N年前以經有拉。

看清楚你地咁尊貴的IPAD TOUCH PAD 竟然係山寨廠台灣勝華做的。
http://shkjgf.cn.gongchang.com/

講到IPAD 點咁好都無問題,但同時又踏到NETBOOK係地底泥先係問題(一部三千蚊用到MS WORD的電腦,看到百分百網頁,通用WIN的軟件,有300G,有鏡頭,有藍牙的電腦想掂),仲要硬講到蘋果的TOUCH PAD先係最正,IPHONE/ITOUCH/IPAD用的電容式會好過富士通平板電腦,咪講笑拉,需然唔可能用上萬元的TOUCH PANEL來同IPAD比,但係IPAD的TOUCH PAD 唔可以叫好,連精準都做唔好。IPAD無多工,不是APPLE為你所想,而是APPLE為自已利潤想野,256MB內存想多工,你NETBOOK 係慢,但想一邊DOWNLOAD,一邊上網還是可以,IPAD 極其量只是一部放大的PMP,想買的人自已想下,去係唔可以係旅途時代替手提電腦,就算慢很多功能都不完全。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實應該一樣 我部netbook 一開browser 就上到網 又快又順 畢竟netbook畢竟係尊for上網用 ipad就唔知喇

TOP

回復 64# evec

I think your information on iPad screen is not correct.  The screen is from LG.

http://www.9to5mac.com/21540/iPh ... with-demand-analyst

TOP

如果淨係講上網快慢  點解唔去凶宅自已試下呢?
有人講到ipad天下無敵  又有人話netbook先係王道
各有所需  如果只係想玩下minigame, 就梗係ipad 啦
想當簡化版PC 就一定係netbook
什麼溝唔到女果D根本唔係理由  李+x都係用電子錶咋,佢溝唔溝到丫?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  evec

I think your information on iPad screen is not correct.  The screen is from LG.
mflam2004 發表於 2010-9-3 07:14



    He was talking about the capacitive touch pad, not the LCD screen.

TOP